1396-10-09 15:32
1117
0
48530
حجت الاسلام منصوری در همایش 9 دی بندرگز :

هر کس از سران فتنه حمایت کند قطعا خائن است/ هر کس از مسیر ولایت منحرف شود قلم پایش را می شکنیم

امام جمعه بندرترکمن در قسمت دیگری از سخنانش گفت: مردم نه راست را قبول دارند و نه چپ را، در راستی ها و چپی ها هم مواردی از خیانت به ملت و انقلاب دیده شده، شاخص ما ولایت است و هر کس از مسیر ولایت منحرف شود قلم پایش را می شکنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، همایش تجمع بزرگ مردمی یوم الله 9 دی امروز در خیابان ها و مسجد جامع بندرگز با حضور مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان بندرگز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه بندرترکمن در همایش 9 دی بندرگز اظهار داشت: دشمنان ایران پس از گذشت 10 سال از اجرای فتنه 78 با عنوان کوی دانشجو، فتنه ای دیگر را در انتخابات 88 رقم زدند و اینبار هم نتوانستند موفق شوند و در روز 9 دی با حضور حماسی مردم زمین گیر شدند.

وی افزود: در فتنه 88 تجمعات در ظاهر با ادعای تقلب در انتخابات و رنگ و بوی انتخاباتی داشت ولی پس از چند ماه شعار ها تغییر کرد و فتنه گران اصل ولایت فقیه و حذف اسلام از جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفتند و قصد براندازی انقلاب اسلامی ایران را داشتند تا جایی که در روز عاشورا در خیابانهای تهران دست و سوت و رقص می کردند همانطور که در زمان بنی صدر هم این اتفاق افتاد و باز هم مردم انقلابی ایران پایخ انان را دادند.

هر کس از موسوی و کروبی حمایت کند قطعا خائن است

حجت الاسلام منصوری گفت: امروز کسانی که حرف از رفع حصر سران فتنه را می زنند در مسلمان و حق بودنشان باید شک کرد، برخی از نمایندگان در مجلس می گویند حصر سران فتنه خلاف قرآن است !!؟!! این افراد چرا درباره اختلاسگران و کلاهبرداران میلیاردی عبارت خلاف قران را نمی آورند؟

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به آیات قرآن کریم درباره فتنه و فتنه گران افزود: داستان گوساله صامری در قرآن را بخوانید، صامری بعد از ایجاد فتنه، پیامبر دستور داد کسی دیگر با او ارتباط نداشته باشد، همچنین در داستان جنگ تموت آن 3 نفر به حصر فرستاده شدند و به کسی اجازه ارتباط با انها داده نمیشد تا زمانی که با گریه و زاری نزد خداوند توبه کردند.

وی ادامه داد: پس از انقلاب هم داستان امام (ره) و شریعت مداری که مرجع تقلید هم بود و امام فرمودند محاکمه نشود آنقدر در حصر بماند تا اخر عمر، همچنین آیت الله منتظری که روزی قائم مقام رهبری بوده در زمان انقلاب هم زحمت کشیده ولی پس از مدتی منحرف شد، امام نامه نوشت و راهنماییشان کرد ولی قبول نکرد و امام فرمود در حصر بماند. این نمایندگان در ان زمانها کجا بودند؟!

9day1396987239623 1

نه راستی و نه چپی!

امام جمعه بندرترکمن در قسمت دیگری از سخنانش گفت: مردم نه راست را قبول دارند و نه چپ را، در راستی ها و چپی ها هم مواردی از خیانت به ملت و انقلاب دیده شده، شاخص ما ولایت است و هر کس از مسیر ولایت منحرف شود قلم پایش را می شکنیم.

وی تصریح کرد: احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوریش خدمات های بسیار داشته و کارهای خوبی انجام داده ولی این روزها با پخش فیلمهایی از خود در فضای مجازی مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می کند، ما از اینگونه افراد فاصله می گیریم.

حجت الاسلام منصوری خاطر نشان کرد: مردم به خاطر نان و آب انقلاب نکردند، مردم به خاطر اعتقاداتشان انقلاب کردند، درست است امروز تحریم هست، فشار اقتصادی هست و ... ولی ایران امروز ایران آزاد است، مردم می تواند در چارچوب قانون راهپیمایی کنند و آزاد اظهار نظر ولی برخی آزادی را در برهنه در شهر دور زدن و رقص آواز و بی بند و باری در جامعه می دانند که این با آزادی مغایر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.